Ga naar inhoud

pc kan mijn hardeschijf niet vinden


xs297

Aanbevolen berichten

Het is duidelijk een MSI moederbord en de cd die je toont moet je gebruiken om alle moederbord drivers te installeren.

Steek die in de cdrom drive en volg de aanwijzingen op het scherm.;-)

bedankt :) maar die raid snap ik ni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je maar 1 schijf hebt dan heb je die raid zeker niet nodig en mag je gerust kiezen voor de onderste optie op die melding.

Raid word gebruikt voor bv een mirror array aan te maken of om van 2 klijne schijven 1 grote te maken.

Hier heb ik een linkje [ame=http://nl.wikipedia.org/wiki/Redundant_Array_of_Independent_Disks]Redundant Array of Independent Disks - Wikipedia[/ame] naar de complete uitleg over RAID.

Ikzelf heb 3 schijven in mijn pc maar ik gebruik dat ook niet dus heb je echt niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk een MSI moederbord en de cd die je toont moet je gebruiken om alle moederbord drivers te installeren.

Steek die in de cdrom drive en volg de aanwijzingen op het scherm.;-)

Het enige dat we nog zouden moeten weten is het merk en type van de videokaart.

Voer daarvoor onderstaande uit NA het installeren van de MB drivers.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

tyyyyyyyyyyyyyyyyyy :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.