Ga naar inhoud

dvd is gebrand maar ik kan niks zien op dvd-speler


gwenny

Aanbevolen berichten

Beste mensen

Ik ben pas nieuw hier.

Ik hoop dat ik hier mensen vind die me een beetje op weg helpen.

ik heb een canon legria videocamera hf200.

Ik heb de bestanden op mijn pc een naam gegeven en heb ze gebrand op dvd-rw . ik zie dat ze op de dvd staan op mijn pc, maar op moment dat ik de gebrande dvd nu wil afspelen op mijn dvd-speler zegt hij ONBEKENDE plaat. Ligt het aan de dvd speler ? ik heb al alles geprobeerd, om gek te worden.

Vele groetjes

gwenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet voldoende om bestanden op de dvd te plaatsen en dan in de dvd-speler te steken!

Met een programma zoals Nero kan je bijvoorbeeld kiezen dat je een DVD wil branden en bij het branden wordt de dvd klaargemaakt om op dvd-speler af te kunnen spelen.

Als je gewoon bestanden plaatst op de DVD in Vista, zullen deze niet automatisch gelezen worden door de dvd-speler. De dvd moet "klaargemaakt" worden om op dvd-speler af te kunnen spelen. Op het einde van het brandproces worden daarom speciale indexen aangemaakt op de dvd zodat deze gelezen kan worden door dvd spelers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.