Ga naar inhoud

pc slaat uit door wmp


raytevree

Aanbevolen berichten

Hoi hoi...,

Ben sinds vandaag een nieuw lid dus hoop dat ik mijn vraag in de goede rubriek stel...

Sinds ik op mijn PB PC van XP naar 7 ben overgestapt waarbij ik een PB touchscreen gebruik(erg handig by the way) slaat de pc na een paar minuten uit als ik via WMP mijn muziek via mijn 5.1 set afspeel. Heb met everest prog. alle temperaturen en spanningsverbruiken gechecked en daar komen geen pieken in voor.... De PC slaat alleen uit als ik WMP in 7 gebruik en bij XP werkt deze gewoon goed(kan dan alleen touchscreen niet gebruiken, werkt alleen met 7).

Zou dit toch iets met 7 te maken hebben, omdat het ook alleen maar bij 7 gebeurd is of dit toeval!!

Heb het namelijk maar 2x geprobeerd(switchen van xp naar 7 en weer naar xp en weer naar 7)....

Heeft iemand enig idee wat een mogenlijk probleem en/of oplossing zou kunnen zijn.....?

aangepast door raytevree
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.