Ga naar inhoud

[OPGELOST] internet


annieaug

Aanbevolen berichten

hallo met Annie wie kan mij helpen met het probleem van het steeds uitvallen van internet ik kan bijna niet meer werken met internet heb hem al laten nakijken en de Kpn gebeld en ze zeggen alletwee dat alles goed werkt ben ten einde raad?? graag een beetje hulp:thx:Annie:mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hoe bent u verbonden?

via een kabel of draadloos?

als het via kabel is probeer dan eens een andere kabel (als dat kan)

haal anders even de stekker van uw modem er uit en steek hem ongeveer 1 mninuut later er weer terug in, kijk dan eens wat voor een resulataat dit geeft.

Mv.Gr.

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook. U heeft waarschijnlijk draadloze internet verbinding. het probleem word veroorzaakt door uw modem die te ver van u pc staat. Waar staat uw pc ergens? U heeft 2 mogelijkheden als dit de oorzaak is. Een betere internetkaart kopen voor in je pc of je pc wat dichter bij je modem zetten. Probeer eerst uw pc wat dichter bij uw modem te zetten. zeg eens als het gelukt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.