Ga naar inhoud

Loopt frames achter bij video's


Andries

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zit sinds een maand of twee met een enorm vervelend probleem, als ik namelijk filmpjes bekijken (YouTube,HDD-filmpjes,..) dan loopt het beeld een aantal frames achter. Soms hangt een frame 5 tot 20 seconden vast en springt het dan plots naar een ander frame! Zeer vervelend voor iemand als ik, die veel video's bekijkt op zijn laptop.

Hier enkele specificaties;

1.9 GHz AMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor

2 GB werkgeheugen

120 GB hardeschijfruimte

Nvidia GeForce 8400M G-videokaart

Windows Vista Home Premium

Het is inderdaad niet echt een goede laptop, maar dat is ook de reden waarom ik nog een Macbook Pro met 8GB RAM in huis heb waar ik mijn filmpjes wel naar wens op kan bekijken.

Ik dacht er ook aan om naar een PC-Shop te gaan, kijken of zij me kunnen helpen misschien?

Ik hoop echt dat iemand van jullie hier met een oplossing kan komen want dit is enorm vervelend!

Want een paar maanden geleden kon ik mijn filmpjes wel gewoon kijken.

Alvast bedankt voor jullie tijd & eventuele hulp!

Moest je meer informatie nodig hebben voor het probleem op te lossen, vraag maar ;)

Andries :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt de video wel voldoende snel geladen van de site? Bij de voortgangsbalk in bv. YouTube zie je in eerste instantie in felrood waar jij je momenteel bevindt in de video en een grijsrode balk die (meestal) sneller loopt. Als je video niet snel genoeg geladen wordt, dan haper je op het moment dat je het einde van je buffer bereikt hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met een andere browser dan diegene waar je het normaalgezien mee probeert. Wat geeft dit? Probeer voor je browser(s) ook even de Flash plugin te updaten/herinstalleren.

Het probleem blijft zich voordoen in alle browsers ook na het updaten van de Plash Plugin.

Het heeft volgend mij daar ook niet mee te maken aangezien ik het ook heb bij filmpjes die op de HDD staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.