Ga naar inhoud

[OPGELOST] iTunes-iPod


Seppe

Aanbevolen berichten

Ik heb me onlangs een nieuwe iPod aangeschafd. Ik heb meteen Itunes gedownload en deze vond mijn iPod meteen. Ik zag dat er nieuwe software voor de besturing voor mijn iPod beschikbaar was en wilde deze meteen installeren. En toen begon het. Na een half uur nog steeds het venstertje 'iPod bijwerken' en ik had het gevoel dat iets niet klopte. Ik staakte de bijwerking en na opnieuw opstarten van de computer vond iTunes mijn iPod niet meer, in tegenstelling tot windows die nog steeds melding maakte van 'nieuwe hardware' gevonden. Ik heb iTunes meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en zelfs een oudere versie ervan geprobeerd, maar tot overmaat van ramp wil zelfs het programma iTunes niet meer opstarten. Ik krijg steeds een foutenrapport. :( Ten einde raad hoop ik hier hulp te vinden.

Dank bij voorbaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heej, ondertussen is het probleem verholpen! Heb nog eens alles eraf gesmeten en dan terug geïnstaleerd. Dan heb ik de Apple software updater zijn werk laten doen. Nu vindt iTunes mijn iPod, maar spijtig genoeg werkt het steeds nog tergend traag. Maar ja, kan er wel mee leven zo 8-)

Mercikes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.