Ga naar inhoud

Standard VGA Graphics adapter


Kraap

Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds ik ben overgeschakeld van Vista naar Windows 7 Ultimate (x64) op mijn laptop, worden er geen aero-effecten meer ondersteund. Het is dus alsof ik met een Basic versie zit.

Ik heb het programma om problemen met Aero-effecten op te lossen meerdere keren geprobeerd, maar het geeft aan dat de grafische kaart deze niet ondersteunt. Ik zou moeten een nieuwe versie van de driver vinden, maar ik kan deze nergens vinden op het web. Elke link naar de Standard VGA Graphics Adapter leidt naar de site van Microsoft (Windows Update).

Bovendien geeft de Windows Classificatie een score van 1 voor grafische prestatie's.

Hulp zou erg gewaardeerd worden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u onderstaande eens uitvoeren?

Zo weten wij welke hardware er aanwezig is.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jean-Pierre

Bedankt voor uw snelle reactie, hier is het logje.

Overigens vind ik dat mijn nieuwe besturingssysteem traag opstart, normaal verloopt dat lekker soepel wanneer je met een schone lei begint, maar hier is dat dus niet zo.

Alvast bedankt.

aangepast door Kraap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.