Ga naar inhoud

Geen beeld meer...


Aanbevolen berichten

je snapt het niet helemaal het is een tussen stuk het is een blokje op de en kant staat de dvi aan sluting en andere kant de vga aansluiting

Maar heb je je doos van je moederbord nog? meestal krijg je dan zon tussen stuk er gratis bij, zoals bij mij.

speciaal voor u heb ik foto getroken :

post-20927-1417704067,4575_thumb.jpg

Let niet op de spinne web :P

Ik weet nu wel niet zkr of het probleem hier mee is opgelost misschien is er iets mis met de grafishe kaart zelf...

Moest het toch aan de aansluiting liggen dan zou dit het probleem kunne oplossen.

post-20927-1417704065,8332_thumb.jpg

post-20927-1417704066,6964_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Argg je snapt het niet... je hebt op je grafishe kaart een vga en een dvi aansluiting. de bedoeling is om je vga aan te sluiten op die dvi dit kan alleen door zon tussen stuk anders passen ze niet op elkaar. Dvi is het witte met meerdere gaten, vga is het blauwe. het zou het probleem kunne zijn met je vga socket, kijken of je eht zelfde prbleem hebt voor de dvi.

Wat je oook nog kunt proberen is de grafishe kaart eens van bus veranderen.

Als je naar mijn foto kijkt zieje dat me vga slot vrij is (blauwe) en dat het witte blokje op me dvi zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoeveel zon stuk kost en ik weet al helemaal niet zeker of het hier mee opgelost is...

Als het niet opgelsot is is de grafishe kaart kapot of iets op het moeder bord.

ook heb ik een vraagje voor je heeft dat beeld scherm andere kabels dan de vga?

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.