Ga naar inhoud

Toetsenbord instellingen Acer Aspire 5738ZG


Aqurry

Aanbevolen berichten

als je azerty gewend bent zou ik dat nemen.

ik ben al een half uur aan't zoeken achter uw toetsenbord formaat. ik weet al van de acer site dat je een 103/105/107 toetsenbord hebt, het zou ook kunnen dat elke nummer voor 1 soort toetsenbord staat, en waarvan u er eentje heeft. maar ik vind niets in mijn toetsenbord instellingen dat daarmee overeenkomt.

wat je ook kan doen:

je zou op het net stickertjes van een azerty kunnen kopen. dit zijn kleine stickertjes die je op je toetsen kan kleven (wordt gedaan als je meerdere talen gebruikt, waarbij er heel andere accenten worden gebruikt (grieks, turks, fins,... )) zodat je toch de juiste symbolen op de juiste plaats hebt staan.

succes!

---------- Post toegevoegd om 22:06 ---------- Vorige post was om 22:01 ----------

gevonden, u hebt een 105 azerty. de azerty's die zo-goed-als alle azerty klaviers hebben is de 107 (denk ik)

nu nog zoeken naar die instellingen ;-)

http://www.terena.org/activities/multiling/ml-mua/test/img/kbd_french.gif

---------- Post toegevoegd om 22:14 ---------- Vorige post was om 22:06 ----------

oké heb de oplossing gevonden..

Picasa Webalbums - Brecht - print screen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu dus ook, lees post 12.

WOW thx TheOmen! You are the MAN !

Super bedankt!

Sorry dat ik u nogmaals moet storen, maar mijn bluetooth gaat niet en ik kan blijkbaar de driver niet installeren... ik zal direct een nieuw topic maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.