Ga naar inhoud

inernet probleem


Aanbevolen berichten

jouw netwerk als voorkeursnetwerk instellen

in xp: start--> configuratiescherm--> netwerkverbindingen--> draadloze netwerkverbinding--> dan opend er een kadertjes waar je op 'eigenschappen' drukt --> en daar bovenaan bij de tabs klik je op 'draadloze netwerken'--> als je netwerk daar nog niet tussen staan klik je onderaan 'toevoegen' en geef je de naam van je netwerk in. --> als het er dan tussen staat in dat vakje, duid je het aan en klik je op 'eigenschappen'--> tab 'verbindingen'--> en dan vink je aan (die 1ne mogelijkheid die daar staat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw netwerk als voorkeursnetwerk instellen

in xp: start--> configuratiescherm--> netwerkverbindingen--> draadloze netwerkverbinding--> dan opend er een kadertjes waar je op 'eigenschappen' drukt --> en daar bovenaan bij de tabs klik je op 'draadloze netwerken'--> als je netwerk daar nog niet tussen staan klik je onderaan 'toevoegen' en geef je de naam van je netwerk in. --> als het er dan tussen staat in dat vakje, duid je het aan en klik je op 'eigenschappen'--> tab 'verbindingen'--> en dan vink je aan (die 1ne mogelijkheid die daar staat)

bedankt maar bij draadloze netwerken staat mijn naam al bij en klik ik dan op eigenschappen kom ik in een vakje van mijn netwerksleutel terecht.

echt een hopeloos geval hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt voledig hoor :-)

dan hoef je alleen je aan te duiden en op eigenschappen te drukken (wat je al gedaan hebt)

en daar bovenaan het tabblad 'verbindingen' kiezen

en daar vink je het vakje voor 'verbinding met dit draadloos netwerk maken als het binnen bereik is' aan

en dan zou het opgelost moeten zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.