Ga naar inhoud

afspeelprobleem: wel DVD maar geen CD


atlantis

Aanbevolen berichten

Weet niet of dit op de juiste plaats gepost is.

Vreemd probleem: als ik een DVD in de lezer plaats dan wordt deze normaal afgespeeld, en dit zowel voor originele of gebackupte DVD's. Plaats ik een CD in de lezer dan wordt deze niet herkent en gebeurd er niks, tenzij blijven hangen van de pc (zowel voor originele, gekopiëerde of zelf samengestelde CD's). CD wordt niet herkent, en ik krijg soms zelfs bericht van plaats een CD in de lezer.....Ik heb verschillende programma's geprobeerd om de CD's af te spelen, maar niks helpt. Het zal vast wel een of andere instelling zijn, maar ik geraak er niet aan uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]5630[/ATTACH]nu op werk, maar probeer dit morgen uit.......alvast bedankt voor reactie.

uitgevoerd en werkt dus niet. krijg dit: microsoft autorepair wizard werkt niet meer.

heb dan dit gevonden: http://support.microsoft.com/kb/330135/nl en de stappen gevolgd. echter bij dit:

a. Zoek de volgende subsleutel en klik erop:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

b. Bekijk de waarde van het item NoDriveTypeAutoRun. Als deze waarde gelijk is aan 0xb5, is de functie AutoRun voor cd-rom's uitgeschakeld. Als u de functie AutoRun wilt inschakelen, klikt u met de rechtermuisknop op NoDriveTypeAutoRun, klikt u op Wijzigen, typt u 91 in het vakWaardegegevens, selecteert u Hexadecimaal en klikt u op OK.

Bij mij : standaard reg_sz geen waarde ingesteld

zie bijlage.

veronderstel dus dat ik met een fameus ernstig probleem zit??? maar waarom wel een automatisch afspelen van een DVD en geen reactie bij een CD ( inzelfde lezer??,)

</SPAN>

register.doc

aangepast door atlantis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.