Ga naar inhoud

update office 2000 NL


wibo

Aanbevolen berichten

Hallo

Na het herformatteren van mijn oude computer moest ook Office 2000 (Premium) - NL opnieuw geherinstalleerd worden. Helaas kan ik de benodigde update niet uitvoeren bij gebrek aan werkbare links naar sr-1 (! Nederlandstalige versie).

Kent er iemand nog actieve links hiervoor, of heeft iemand deze download nog beschikbaar?

Alvast hartelijk dank voor de moeite!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Update zal automatisch uw Office updaten, ga via internet explorer naar windows update.

Of dat nu Office 2000, Office 2007 of Office 2010 is, maakt niets uit.

Dus Windows Update zal updates voorstellen voor uw Office, zonder dat je dat zelf moet doen. Ze zitten bij Windows Update, het wordt allemaal op de achtergrond gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik had reeds vroeger Windows Update aan het werk: 180 downloads, maar vooral Windows, en niet Office gerelateerd!

Ook "Optionele software-updates" biedt geen oplossing: slechts enkele marginale downloads. Voorlopig werden mij helaas nog geen updates voor Office 2000 voorgesteld door Microsoft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is waarom Microsoft op vele zenuwen werkt:

Ik had reeds SP 3, en ook SP 2. Om ze te installeren moet je computer echter al beschikken over "SR-1/SR-1a-update" (een soort SP 1), te downloaden via http://support.microsoft.com/kb/245025/nl .

Deze site waarschuwt wel dat dit alleen werkt voor Engelstalige versies van Office 2000. Voor andere talen zou later gezorgd worden. Deze follow-up is echter onvindbaar of reeds verwijderd. Leuk is toch anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Hier kan je SR-1a nog downloaden: (engels maar werkt waarschijnlijk ook op nederlandse office)

http://download.microsoft.com/download/office2000pro/SP/SR-1a/WIN98/EN-US/o2ksr1a.exe

Bron:Software updates - Office 2000 NL SR1a | Tweakers.net Meuktracker

* De voorlaatste is ook engels, maar wel 51 mb

http://www.filewatcher.com/m/O2KSR1aDL.EXE.53816504.0.0.html

* Hier staan er ook (zorg dat je steeds een anti virus programma installeert en deze automatisch laat updaten! + maak herstelpunt aan)

http://proisk.ru/?q=O2ksr1adl

* Nederlandse versie van sr-1 zeer moeilijk te vinden. Probeer ook eens op nieuwsgroepen?

Lukt het met deze engelse versie of heb je nederlandse versie van O2KSRADL.exe nodig??

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals te verwachten herkent de Engelse download mijn Nederlandse versie niet. Ook werken verschillende geciteerde Microsoft/Office-links niet meer.

Iemand alsnog de Nederlandse versie van O2KSRADL.exe?

Het is toch wel hemeltergend dat deze update niet lukt via SP-3, en dat voor zo'n populair product!!!

aangepast door wibo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik waag me liever niet op de hogervermelde Russische site :daarom dat ik ook graag de (beveiligings) update voor Office 2000 NL zou willen installeren.

Ik wacht met spanning op de Nederlandse versie van O2KSR1A.EXE. Alvast nog eens bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat je de aangekochte versie van Office 2000 gebruikt. In dat geval mag je volgens mij toch wel een torrent downloaden van Office 2000. Zoek dan op een torrent site naar de nederlandse versie van Office 2000.

Aangezien je de aangekochte versie hebt, en Microsoft het zich voor hun klanten zo onnodig moeilijk maakt om Office 2000 te updaten, lijkt het mij toegestaan een torrent te downloaden van Office 2000. (pas op: enkel als je de originele office 2000 cd hebt!)

De volledige procedure voor het downloaden van een torrent en de links mogen wij spijtig genoeg niet op deze site publiceren!

Wat je ook nog kunt doen is een email sturen naar Microsoft zelf. Het is ten slotte hun schuld dat je nu in de problems zit met die update.

Je moet dan wel kunnen voorleggen dat je de aangekochte versie van Office 2000 in bezit hebt (registratiecode, ...)

Misschien krijg je zelfs gratis een update naar Office XP. Mensen die Office 2007 hadden, kregen gratis een update naar Office 2010 van Microsoft, misschien is dat in jouw geval ook het geval.

Toch nog even herhalen:

Heeft iemand de Nederlandse versie van O2KSR1A.EXE ?

Heeft iemand nog een Nederlandse Office 2000 cd liggen met dit bestand op? Zou u het dan kunnen uploaden?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.