Ga naar inhoud

Trage PC

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze map had ik idd wel gevonden, ik zal de map in zijn geheel verwijderen.

ff vraagje tussendoor kan het de "problemen"dit ik had ook zijn dat ik geen update naar SP3 kan maken als ik deze nl wil installeren geeft ie ook een foutmelding en herstelt de pc alles terug naar SP2 maar daar kan ik straks of nu geen updates meer voor krijgen, heb een windows XP met Media Center

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, nou zeg, het upgraden van SP2 naar SP3 heeft me weer terug gebracht naar een trage pc, windows geeft zelf ook aan dat omdat alles weer terug gezet moest worden, de pc niet (naar waarschijnlijkheid) meer goed zou kunnen werken, heb dus weer alles uit de kast moeten halen om de pc weer zo goed mogelijk te laten werken , nu start ie weer vanzelf op via windows Media center i.p.v de Recovery Console, heb de c-schijf op fouten en beschadigde bestanden laten controleren en herstellen, hij weer wat sneller dan begin van het herstel naar SP2 maar moet toch vlotter kunnen, weet jij wat ik nog zou kunnen doen

m.v.g. Sly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Defragmenteren is nog een mogelijkheid, wat Cleaners (bvb. CCleaner) laten lopen om (eventuele) overbodig bestanden en registerentries te verwijderen, je lopende programma's eens kritisch bekijken met het oog op eventuele verwijdering (indien je deze niet of weinig gebruikt), de antivirus eens uitschakelen en zien of dit iets uitmaakt, ... maar of dit iets fundamenteels gaat wijzigen blijft een open vraag. Goed nieuws is alvast dat die SP3 nu aan boord van de PC zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je wat vertelle over de pc zelf?

Hoeveel RAM , kracht proscesor, ...

Je kan natuurlijk niet verwachte dat een notebook snel is.

Veder kun je miss eens scanne op spam, spybot search&destroy (The home of Spybot-S&D!) gratis en goed.

Ook het register cleane helpt.

En als je echt meer power wilt kun je nog overclocke...

Owja wat vraagjes :

Heb je destop of laptop?

Welke besturingssyteem draai je XP,vista,7 ?

Tim,

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt ben ook bekend met Spybot ,maar dit helpt ook niet tegen de upgrade van SP2 naar SP3, heb deze upgrade al eens vaker geprobeerd te installeren en telkens weer geeft ie dezelfde foutmelding aan en kan ik weer kijken of ik de algehele toestand van mijn pc weer kan herstellen naar hoe die voor de upgrade was, zelf blijf ik het een vage foutmelding vinden want de pc geeft niet echt aan waar hem nu de kneep zit,

voeg wel een EVEREST bestand bij, kunnen jullie zien waar mijn pc uit bestaat.

m.v.g Sly

[ATTACH]5807[/ATTACH]

Report.txt

Report.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.