Ga naar inhoud

Link verwijderd in frontpage maar nog steeds op mijn website te zien.


Aanbevolen berichten

heb je de wijzigingen wel geupload naar de server toe?

Gewoon alles selecteren en uploaden naar de server, als hij vraagt of je de bestanden wilt overschrijven, gewoon op "ja" drukken.

Als hetgeen in je frontpage gewijzigd is, moet het dan ook online gewijzigd worden.

WS_FTP lijkt mij een map op de server als ik het goed begrijp, Dit is NIET de map waar de website staat. Dit lijkt mij meer een privé map waar je je data kunt opslaan zonder dat deze te downloaden is voor andere mensen. Mits je de FTP gegevens hebt (deze heeft normaal gezien alleen de eigenaar)

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is mogelijk, maar aangezien dat bullmastiffje zegt dat het met frontpage is gemaakt en ik vaak zulke reacties hoor. Dat is meestal dat ze het vergeten zijn te uploaden naar de public_http folder.

Als frontpage zo is ingesteld dat hij automatisch moet uploaden bij opslaan, kan het ook zijn dat hij geen connectie heeft kunnen maken met de FTP server, dit zou dan even gecontroleerd moeten worden. Of anders zoals als eerder voorgesteld handmatig geupload worden naar de FTPserver.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.