Ga naar inhoud

TV geeft geen beeld via PC


quikfit

Aanbevolen berichten

Hallo,Ik heb in het verleden altijd zonder problemen films van de PC kunnen afspelen op mijn TV via een VGA kabel(blauwe aansluiting)en het "clonen" van mijn beeld.

De laatste tijd niet meer:o

De PC geeft de TV wel aan en op de TV staat 1920x1080@60Hz!?Als ik de kabel verwijder geeft de TV aan:Geen signaal beschikbaar dus de kabel doet wel iets........

Ik heb een NVIDIA Geforce GT 240 video kaart en daarvan de laatste driver gedownload,dit maakt echter geen verschil.

Toen ik de PC kocht stond er ook Cyberlink DVD-Suite 7 op maar die heb ik verwijderd omdat ik dat programma niet gebruik(heeft dit er mee van doen?)

Heb ook al een wat ouder ACER PC scherm geprobeerd,ook deze word gezien door de PC maar heeft het zelfde euvel als de TV(geen beeld)

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Groetjes Quikfit.

Windows 7 Pro-64Bit Intel® Core2 Quad CPU Q9400 2.67GHz RAM 8GB

aangepast door quikfit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die codecs zijn toch om bepaalde (film) bestanden af te spelen?Ik kan alles afspelen,mijn enigste probleem is dat ik mijn beeld niet (meer) kan clonen.

VLC-player heb ik al een tijdje in gebruik om af te spelen maar daar kan ik niks vinden over "beeld clonen"

Wel bedankt voor je reactie.

aangepast door quikfit
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.