Ga naar inhoud

Desktop upgraden


Shofar

Aanbevolen berichten

Dit is wat ik momenteel heb:

Fabrikant : R.O.S.T.I

Moederbord : Niet nader omschreven 939Dual-SATA2

Chipset : ULI M1695

Processor : AMD Athlon 64 3500+ @ 2200 MHz

Fysiek Geheugen : 2048 MB

Videokaart : NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation)

Harde Schijf : Maxtor (82 GB)

Harde Schijf : ST350083 (500 GB)

DVD-Rom Station : PHILIPS DVDR1660P1

Netwerkkaart : ULi M5263 Ethernet Controller

Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3

DirectX : Versie 9.0c (mei 2007)

Ik dump er binnenkort wat grafische programma's op. Ik moet hoe dan ook een zwaardere grafische kaart hebben.

Dat ding moet ook sneller werken...Welke processor?

Wat kan worden aanbevolen en is compatibel met dit moederbord?

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja op zich kan het wel hoor, een 9600GT of .4670 bijvoorbeeld, heb je een AGP slot dan is de HD3850 de beste keuze.

En ergens tweedehands een S939 Dual-core halen dan kun je er denk ik wel weer even mee vooruit. Op Tweakers.net zul je ze ongetwijfeld vinden.

aangepast door superjona
Dubbelpost
Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste optie is om een geheel nieuwe PC aan te schaffen.

Wel...had effe gechecked voor een deftige upgrade en daar zat ik al snel aan een 290 euro.

Dan zou ik idd eerder neigen naar een nieuwe. Moet toch ééntje kopen op mijn bedrijf.

Welke van de 2 zou ik opteren?

Vooral om grafische adobe programma's te draaien, RAW bewerkers en later misschien wat video-editing stuff te draaien.

AMD DUAL CORE X2 250 (2x3Ghz) GEFORCE 9800GT 1GB 4096MB GAMERPC | AMD Athlon II dual core cpu | Dragon Computer Kerkrade

Intel Core2Duo i5 661 2x3.33Ghz 320GB HDD 4GB DDR3 1792MB VGA | met INTEL processors | Dragon Computer Kerkrade

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.