Ga naar inhoud

Virus in PC, alleen BIOS start op. Recovery CD wordt niet opgestart !!!!


Gast quicky0

Aanbevolen berichten

Mijn zoon heeft een programma van het internet geinstalleerd waardoor onze HP Laptop niet meer opstart. (Het was duidelijk een Virus: iets van hack4life)

Ik kan wel nog mijn Bios gegevens raadplegen en wijzigen, wat me doet veronderstellen dat mijn HDD schijf nog functioneerd, maar voor de rest blijft het scherm zwart, zelfs geen dos cursor!

Bij de opstart via CD-Rom met de Recovery cd van HP geladen wordt deze wel gelezen maar er gebeurd niets, het scherm blijft gewoon zwart. Windows start zelfs niet op, ook niet in veilige modus. Is er iemand die me kan zeggen wat te doen? Ook een Format lukt me niet, Heeelp

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

probeert u eens andere bootable cd's te gebruiken zoals een windows cd of een cd waar een format programma op staat.

als dit niet werkt gaat dit een hersenbreker worden want denk ook niet dat het zo gemakkelijk gaat worden om de harde schijf er uit te halen.

en of u dat wel wilt natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere bootable cd heb ik ook al geprobeerd. Net dezelfde reactie.

Als ik al wist dat het vervangen van de HDD resultaat zou opleveren dan zou ik hem wel vervangen. Maar wie zal het zeggen? Het gaat hier over een laptop dus geen standaard HDD. Anders zou ik geen moment twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer anders de hdd er eens uit te halen, denk dat de plaatselijke pc winkel hem zo voor u wilt formatteren (gratis, wel even navragen)

want die hebben normaal wel wat verloopjes liggen als het een fatsoenlijk zaakje is.

en misschien kunnen ze er vanuit daar wel bij (bij bestanden) wie zal het weten.

een virus kan soms erg vreemde dingen doen met het systeem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.