Ga naar inhoud

[OPGELOST] Works én Office??


wietske

Aanbevolen berichten

Goeie avond beste mensen

Ik zat even tussen mij geïnstalleerde software te kijken en ik zie dat ik

én Works én Office op mijn laptop heb staan.

Nou kan ik Works niet echt heb er nog nooit mee gewerkt, maar het lijkt

(volgens mij) nogal op Office. Of is het een beetje't zelfde?

Ik heb dus Works én Office op laptop staan, kan ik Works niet gewoon verwijderen aangezien ik het toch niet gebruik? Of krijg ik dan problemen met het openen van dingen straks.......... Het zou nogal veel in schijfruimte schelen, vandaar.

Groetjes, doei

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wietske,

Works en Office bijten elkaar niet. Maar beiden hebben Word in hun pakket. Misschien kun je aangeven welke versie van Office er op je laptop staat. Works heeft meestal een oudere versie van Word in zijn pakket.

Works Suite 2006, zoals ik die heb, bevat een programma voor de huishouding Works 8), een routeplanner (Autoroute 2006), Digital Image van Microsoft en een Encyclopedie (Encarta van Winkler Prins) en natuurlijk Word (2002).

Als je een nieuwere versie van Word in Office hebt dan Works Suite dan wordt die van Works Suite gewoon overschreven. En dan krijg je geen problemen met Word. Ik heb Office 2007. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes, Anno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Anno, bedankt voor je rappe reactie.

Ik heb even gekeken, ik heb Office 2003 en Works versie 8.5

Omdat ik Works dus niet gebruik en ik wat schijfruimte wou creeëren dacht ik; kan Works er niet af? Of krijg ik dan problemen?

Wat is jouw advies :)

greetz

Hallo Wietske,

Je kan Works er sowieso akknikkeren. Ik heb geen flauw idee welke versie

Works 8.5 Word bevat. Maar dat maakt niet uit. Works voegt niet toe. Het is

gemaakt voor studenten. En mocht je problemen krijgen, dan installeer je

Office toch gewoon opnieuw!

Groetjes, Anno en ik sluit nu internet af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.