Ga naar inhoud

forum voledig blanco geworden


Gast

Aanbevolen berichten

laat dat woord 'snel' dan maar weg :)

site aanmaken, phpbb uploaden, installeren, database restore... en dan beginnen de problemen, want die database is van een andere host, dus die instellingen kloppen dan niet....

ben je laaaang met bezig hoor.

ik wacht gewoon nu nog even af, tot er mss iemand een oplossing vind (ik weet niet of karel al tijd heeft gehad om naar de database te kijken?)

en indien er dan geen oplossing wordt gevonden... dan moet ik niet langer blijven wachten hé, en dan zet ik er phpbb terug op, installeren, database runnen en dan zo maar verder gaan.

helemaal opnieuw???

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhm, eventjes wel ja, ik moet in de database geraken om die copy erop te kunnen zetten.

Dus ik moet eerst phpbb even herinstalleren, met de originele phpbb bestanden en een lege database.

dan naar het admin panel, daar die database invoegen

en dan de aangepaste phpbb bestanden (met alle mods op) over de originele brengen

en dan denk ik dat dat zou moeten werken, maar dan zijn we wel een deel post kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is niet veel meer aan te doen,

maar toch nog even zeggen: bedankt iedereen voor de hulp, zeker karel ;-)

maar de backup die ik heb, is blijkbaar niet goed genoeg, misschien dat ik er op een andere manier wel uitgeraakt, maar daar heb ik nu even geen tijd voor (teveel school werk, nu nog even 30 bladzijde van men boek gaan lezen)

Maar, ik heb wel iets gevonden, toch ongeveer, dus als er ooit nog iemand is met net hetzelfde probleem.

Check dan vooral je job systeem eens.

Want bij het terug plaatsen van de originele job.php (de originele, niet die van een backup) kon ik weer inloggen

spijtig genoeg heb ik dit wel veel te laat ontdekt en is het forum er nu redelijk slecht aan toe.

Maar nu is er toch al een mogelijke oplossing voor als iemand ooit een hetzelfde probleem heeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.