Ga naar inhoud

forum voledig blanco geworden


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

mijn forum is voledig wit, blanco

Toen ik gisteren thuis kwam van school, merkte ik dat men forum 'weg' was.

Een van de andere admins op dat forum, vertelde me dat er een post was gedaan van een onbekende persoon waar iets in stond van "als je deze post verwijderd, dan is je forum stuk" (niet echte tekst, maar iets in die vorm). Dat nam iemand van men mods of admins niet serieus en die heeft dan die post verwijderd.

En nu is mijn forum dus helemaal wit.

Ik heb wel backups, maar niet elke dag. Dus zo recent zijn ze niet.

heb zelf al wat geprobeerd: phpbb bestanden van backup geprobeer, database tabellen nagekeken,...

maar ik vind het niet...

Heeft iemand een mogelijke oplossing?

Zoals ik al zei, heb ik het al geprobeerd met de backup phpbb bestanden. Dus ik denk dat het dan ergens in de database moeten zitten.

greetz,

fb

Link naar reactie
Delen op andere sites

verzonden ;-)

mijn forum is nog gewoon online ja.

En ik heb wel gemerk, als je naar de shoutbox pagina gaat, dan zie je nog wel een kadertje om een bericht te posten. En je kan daar in typen maar je ziet niet dat het gepost wordt.

In het admin pannel graak is dus ook niet, als ik dat via een link doe (admin stuff achter url type) dan krijg ik nag steeds een wit scherm.

en als je het deeltje van '/forum' weg doet uit de link. Dan zie je dus dat de site nog online is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, alvast bedank

ik heb wel eens een database copy gemaakt via het admin pannel (je weet wel, daar bij copy database en dan kan je restore database doen...) is dat een voledige copy?

allé ik bedoel... kan ik met die copy, mijn forum terug halen?

een gewone oplossing zou natuurlijk nog veel beter zijn, maar moest je niets vinden... dan mss met die copy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is een volledige copy

uitproberen dus

bja... maar dan moet ik men database leeg maken, en phpbb terug installeren,

zodat ik in het admin pannel geraak en daar die restore kan doen.

En dan ben ik een heel aantal posts kwijt, maar die update is toch enkele weken oud

en als de database dan is leeg gemaakt... dan kan ik die nooit meer terug krijgen.

Want de posts kan ik niet copy'en, dan krijg ik een error van dat het te groot is.

In stukjes gaat wel, maar dat is dan zo pagina per pagina, en het zijn er een stuk of 2000 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

bja... maar dan moet ik men database leeg maken, en phpbb terug installeren,

zodat ik in het admin pannel geraak en daar die restore kan doen.

En dan ben ik een heel aantal posts kwijt, maar die update is toch enkele weken oud

en als de database dan is leeg gemaakt... dan kan ik die nooit meer terug krijgen.

Want de posts kan ik niet copy'en, dan krijg ik een error van dat het te groot is.

In stukjes gaat wel, maar dat is dan zo pagina per pagina, en het zijn er een stuk of 2000 :D

Maak snel een nieuwe host aan op funpic, en probeer het daar

Indien het niet lukt, ja vraag het opnieuw :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak snel een nieuwe host aan op funpic, en probeer het daar

Indien het niet lukt, ja vraag het opnieuw :P

laat dat woord 'snel' dan maar weg :)

site aanmaken, phpbb uploaden, installeren, database restore... en dan beginnen de problemen, want die database is van een andere host, dus die instellingen kloppen dan niet....

ben je laaaang met bezig hoor.

ik wacht gewoon nu nog even af, tot er mss iemand een oplossing vind (ik weet niet of karel al tijd heeft gehad om naar de database te kijken?)

en indien er dan geen oplossing wordt gevonden... dan moet ik niet langer blijven wachten hé, en dan zet ik er phpbb terug op, installeren, database runnen en dan zo maar verder gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.