Ga naar inhoud

geen 64 bit drivers beschikbaar.


mello

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

ik heb een probleem. Ik heb nog niet lang geleden ondekt dat mijn laptop 64-bit kan draaien, en heb dan naar de drivers gezocht op de website van mijn computer merk,

en er blijken GEEN 64-bit drivers beschikbaar te zijn, zelfs al kan mijn laptop 64-bit WEL draaien.

Ik heb dan maar drivers van een andere laptop gebruikt die WEL 64-bit drivers beidt, maar zonder resultaat.

Ik heb een samsung r510-fs01 laptop, en er zijn nog een paar samsung r510 laptop's, en ik heb namelijk 64-bit drivers gebruikt van een andere r510 model (het uitzicht van de laptop, afmetingen, enzo... zijn allemaal hetzelfde).

Olangs heb ik ook ondekts dat de informatie niet klopt op de samsung website in verband met de r510 laptops.

Ik vraag me af of er geen andere website is waar ik de 64-bit drivers kan downloaden voor mijn laptop.

Alvast bedankt,

Mello

*deze topic staat mogelijk niet in de juiste afdeling, verplaats mijn topic indien dit zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie wil je gaan draaien als je Windows 7 gaat gebruiken kan het best zijn dat de drivers voor de 64-bit niet geinstalleerd hoeven te worden omdat deze al aanwezig zijn bij de installatie.

Je kan ook nog altijd met Everest Ultimate achterhalen welke hardware je hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.