Ga naar inhoud

doorlopend opstarten


Gast theavansaarloos

Aanbevolen berichten

Gast theavansaarloos

Beste allemaal,

Van een kennis kreeg ik het verzoek om na te gaan waarom zijn laptop zo raar deed. De laptop geefteen melding van schijfcontrole (FAT32) met een volumenummer, daarna met opstarten van windows en een melding van een fout tijdens het schrijven van het uitvoerlogboek. Hierna komt er een blauw scherm met info, die zo snel verdwijnt dat het niet te lezen is. Ik heb F8 ingedrukt en heb het e.e.a. uitgeprobeerd, zoals de laatste configuratie terugzetten en windows xp ingetoetst. Maar niets helpt. Steeds begint hij weer met schijfcontrole en windows starten. Mijn kennis had bij de aankoop een hersteldiskette ontvangen maar ook die bracht geen geluk. Er verschijnt dan een bericht "disk 1/0 error. Replace the disk and then press any key". Wie kan mij helpen met dit probleem of is er geen oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast theavansaarloos

Bedankt voor je snelle reactie. Na het scherm van Dell verschijnt het windowsscherm. Daarna verdwijnt het weer en begint de schijfcontrole. Deze vermeldt in eerste instantie dat er niets aan de hand is maar opeens wordt aan het eind van hetzelfde overzicht vermeld: "Fout tijdens het schrijven van het uitvoerlogboek". Daarna krijg je een vrij donker beeld waarop je met de pijltjestoetsen kunt kiezen uit een aantal opties, waaronder "Windows normaal starten"en veilige modus e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.