Ga naar inhoud

pc loopt vast na spel installatie


Darthia

Aanbevolen berichten

hallo collega's,

ik heb crysis gekocht en deed deze zo snel mogelijk in mn computer om te willen installeren.. maar zo verkomt hij niet, want bij de setup houd hij op!

En de ene keer stopt hij bij de setup de andere keer bij het begin scherm (nog niet geinstalleerd).

Alles loopt muurvast, zelfs de taakbeheer. Kan niets anders doen dan een reboot/restart. Heb systeem herstel gedaan tot begin punt maar het is niet duidelijk waarom hij het nog steeds niet doet. geeft geen onbekende apparaten aan bij hardware, en ik heb verscheidene spellen geprobeerd, ook een dvd die niet game is.

Wie heeft een idee? Alles wat in mn cd/dvd reader gaat.. loopt vast en daarbij het hele systeem!

specs zie onder

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard ga ik dat nu proberen maar zou dit dan bij elk spel moeten? of dvd?

Even kleine edit : heb laatst pc helemaal gecleant en vista op nieuw geinstalleerd.

Heb een raid0 aangemaakt, en die in 3 partities verdeeld, OS = 50 gb, die andere 2 zijn 250 gb en 300 gb.

Alle drivers zijn alsnog aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.