Ga naar inhoud

advies nodig: is deze pc ok?


TheOmen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een pc 'ontworpen' voor algemeen gebruik. Ik gebruik VB, kijk graag films, speel (misschien) eens een spelletje.

ik heb wel nog geen grafische kaart omdat ik niet weet welke ik zou moeten nemen. Ik zou graag 2 beeldschermen aansluiten, en later eventueel een 3de (een kopie van 1 van de 2 andere schermen). die ik als tv zal gebruiken.

Azerty

budget Videokaart: 150 max. mag laager, liefst niet te veel hoger.

denken jullie dat deze pc in orde is? zijn er eventueel adviezen?

mvg,

~Omen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dvd lezer ben ik inderdaad vergeten. Ik weet nog niet welke harde schijf ik er nog zou bijnemen. Tb is al direct 60 euro meer...

een grafische kaart van €209, is dat niet was veel voor mijn behoefte?

als ik nu blue rays zou willen afspelen, heb ik dan een grafische kaart nodig die HDMI ondersteund om het maximale uit de blue ray te halen (met een HD scherm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een TB schijf kost 57 euro een 500GB 42 euro dus als je slim bent pak je die van een TB gewoon. Maar je wil geen kaart van 200 euro maar je had wel een kast van 160 euro dus daar heb ik dan ook mee gecompenseerd door een wat goedkoper kast te pakken hierdoor heb je toch wat extra euro's ruimte voor een wat betere kaart, of een extra hdd en een brander uiteraard.

Overigens heb je ook 768MB modellen van de GTX460 die ik had gekozen, die zijn zo rond de 160 euro geprijsd dus dan zou je die eventueel kunnen pakken.

Dan zou je op zoiets uitkomen:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B258742%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B289850%5D=1&product%5B279269%5D=1&product%5B258740%5D=1&product%5B262338%5D=1&product%5B259565%5D=1&product%5B260614%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B256465%5D=1

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.