Ga naar inhoud

toetsenbord werkt niet


Gast poddingske

Aanbevolen berichten

Gast poddingske

help

ik heb koffie op mijn vorig toetsenbord gemorst, dus ging ik naar een computerzaak en kocht een nieuw van hetzelfde merk. wel het werkt niet op mijn pc. om gek van e worden. ben vandaag trug naar die winkel geweest en daar werkte het wel. mijnheer zei kom et je computer eens lang. maar mss weet men hier wel een oplossing. heb al heel wat geprobeert maar in het configuratiescherm staat geen genoteert. kan iemand mij helpen:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

het beste is om de oude software van het toetsenbord eens te verwijderen (als deze er op staat) en de nieuwe er eens op te installeren, dit zou mogelijk het probleem kunnen oplossen.

laat de computer anders eens naar nieuwe hardware zoeken, weet niet welk OS (besturings systeem) u gebruikt, maar dit is vanuit xp te vinden in configuratie scherm--> printers en overige hardware.

laat even weten of het is gelukt

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poddingske

heb de software eruit gedaan en trug opnieuw geinstaleert maar helpt niet.

nieuwe hardware vnd hij niet.

hij geeft geen toetsenbord weer.

maar toch bedankt voor je hulp

groeten:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poddingske

dat probeerde ik ook maar helpt niet.

tis een logitech toetsenbord azerty en is aangesloten op ps2.

in een ander steken geeft t configuratiescherm nog steeds geen hardware en dat vind jk nu net zo raar. an het zijn omdat ik niet met dezelfde muis werk

groetjes:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.