Ga naar inhoud

Word 2007/2010 - Snel tekststukjes opslaan voor gebruik in meerdere documenten


Kurtt
 Delen

Aanbevolen berichten

Stel dat je een bepaald stukje tekst in meerdere documenten wenst te gebruiken. Je kan dat stukje tekst dan opslaan bij de "Snelonderdelen".

1. Slecteer de tekst die je in meerdere documenten wenst te gebruiken

2. Ga naar het tabblad Invoegen en kies Snelonderdelen / Selectie opslaan in galerie Snelonderdelen...

3. Geef een naam voor je gekopieerde stukje (bv "STUKJE TEKST"). Natuurlijk kan je een betere naam verzinnen. Vanaf is je tekst toegevoegd in het tabblad Invoegen/Snelonderdelen.

post-484-1417704140,9752_thumb.jpg

Open nu een nieuw document en ga naar het tabblad Invoegen/Snelonderdelen. U ziet uw tekstje tekst ertussen staan!

Auteur: Kurtt

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites


 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...