Ga naar inhoud

Foutbericht "U werkt zonder Word-werkbestand"


Merel 469

Aanbevolen berichten

Tijdens gebruik van Word2003 bots ik telkens na een tijdje op een foutbericht :

"U werkt zonder Word-werkbestand en het geheugen is bijna vol. Sla uw werk op."

Ik wil wel, maar met dit bericht is Winword tegelijk freezed.

Als ik dit forum topic

lees, blijkt het foutbericht zelfs voor professionals een vervelend probleem te zijn.

Ik gebruik Word als editor in Outlook. Of dit nu echt de mogelijke oorzaak is kan worden betwijfeld. Dat zou dan weer de zoveelste enorme bug zijn van M$. Ik geraak er niet uit. Misschien moet ik wel Office2003 (NL) VOLLEDIG opnieuw installeren ?

Weet iemand de vinger op de wonde te zetten ? Bedankt

Nota :

Het gebeurt dan meestal dat het bestand, waar men aan het werken was, niet meer te openen is (zogezegd corrupt volgens het foutbericht)

Geen probleem echter. Write (van OpenOffice/StarOffice) opent het zonder de minste moeite !!!!

OS: WindowsXP Prof. (EN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan deze tips van Microsoft uitproberen.

How to troubleshoot problems that occur when you start or use Word 2010, Word 2007, Word 2003, or Word 2002

Maak wel eerst een herstelpunt aan!

http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27526/

http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27961/

Als bovenstaande niet lukt:

Volgens info op Google kan deze foutmelding ook liggen aan het feit dat er malware op de pc aanwezig is. Je kunt dan best een logje op dit forum plaatsen. Volg onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.