Ga naar inhoud

windows live messenger


nineke

Aanbevolen berichten

er is een fout opgetreden nl. code 80048827 bij mijn messenger, ik heb er hem afgedaan en een nieuwe opgezet, maar nu zit ik met het adres hotmail.be en dat wil ik niet, ik wil mijn hotmail.com behouden, kortom ik heb serieus geknoeit volgens mij, en zit nu volledig vast met met messenger en hotmail.

Kan er mij iemand in gewone taal zo vlug mogelijk helpen ?

Alvast bedankt,

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo eigenlijk is dit simpel op te lossen doe het volgende start,deze computer,dan op organiseren,dan op map en zoek opties klikken,dan op weergave,daar verborgen mappen aanvinken,dan naar drive c gaan gebruikers,dan app data dubbel klikken en in zoekbalk windows live contacts ingeven , dan die map verwijderen,als dit niet lukt (het verwijderen)de cursor(muisaanwijzer)op de werkbalk onderaan zetten rechts klikken en taakbeheer starten ,daar msnger proces beeindigen, nu kan je de contacts map verwijderen en kan je terug inloggen!ik had het zelfde probleem .

groetjes Eric

---------- Post toegevoegd om 02:46 ---------- Vorige post was om 02:34 ----------

aan wouterskurtt gegroet die yahoo oplossing werkt wel voor de live mail (ttz plots kon ik met 3 verschillende wachtwoorden op mijn live mail inloggen dit heeft 2 dagen geduurd en dan was de laatste die ik aangemaakt had de enige)maar niet voor msnger had ik ook al geprobeerd de enige oplossing(die voor mij werkte) is die ik hierboven heb uitgelegd.groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai zo'n uitleg voor een echt bleutje op gebied van technische kant, maar goed, het is heel vriendelijk ik hou het in mijn achterhoofd, maar ondertussen heb ik het kunnen oplossen, ik heb mijn wachtwoord veranderd, een paar dagen aangehouden en dan weer mijn oud wachtwoord ingevoerd en tot nu toe lukt het wel, maar mijn dochters ga ook af en toe op de laptop als ze langskomen, en die hadden met hun hotmail ook het probleem, maar ja, die moeten het dan maar thuis oplossen hé, maar naar het schijnt hebben zij dan thuis dat probleem niet, toch allemaal raar ze.....

alvast bedankt,

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.