Ga naar inhoud

[OPGELOST] Foutmelding in powerpoint 2003


Karina

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey Karina

Dus je gaat via "Invoegen", dan "afbeelding" dan "uit bestand"

dan zoek je je bestand maar VOORALEER je op invoegen klikt, klik dan eens op het pijltje ernaast

Dan krijg je de keuze tussen "invoegen" of "koppelen aan bestand"

En verander die optie eens

Ik weet niet wat hij standaard bij jou doet, ik vermoed het koppelen aan..

dus probeer eens het ene aan te vinken, en als dat niet gaat, kies dan eens het andere.

Laat me weten wat er gebeurde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeienavond,

Het probleem is dat ik moet invoegen via objecten voor dat BMP bestand, als ik een word- of exellbestand invoeg via obecten lukt het wel. Het is enkel bij die BMP bestanden.Ik begrijp er niets van.En het lukt ook niet in powerpoint 2007.Kan dit aan een instelling liggen?Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Denk da ik het gevonden heb, op mijn pc staan nog 2 programma's die met foto's werken en die geven conflict met die BMP bestanden(normaal word BMP standaard altijd met paint geopend), je kan dit veranderen via mapopties en dan lukt het wel, maar na opnieuw opstarten van pc moet je wel elke keer die verandering opnieuw inbrengen als je deze bewerking via powerpoint wil doen.Oefoef, alvast bedankt voor de raad,hoor.emsmilep.gifemteeth.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

als u rechtsklik drukt op een bmp afbeelding en dan op openen met moet u normaal kunnen aanvinken "voortaan dit type afbeelding altijd met dit programma openen".

kijk eens of dat wel werkt dan, normaal hoeft u het dan niet steeds te veranderen als u de pc opnieuw heeft opgestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.