Ga naar inhoud

registratiescherm verwijderen


Nobler

Aanbevolen berichten

Op de laptop die ik een paar maanden heb en waar Windows 7 op geinstalleerd is kreeg ik na enkele weken bij het opstarten steeds een scherm om me aan te melden voor Windows Live Messenger. Ik weet eigenlijk niet eens wat dat is, maar ik vermoed een programma om te chatten en dergelijke. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan, dus ik sluit het schermpje de hele tijd. Ik heb geprobeerd om het programma dat voor het verschijnen van het schermpje verantwoordelijk is te vinden om te bereiken dat het niet meer verschijnt, maar dat lukt me niet. Kan iemand hier zeggen hoe ik moet voorkomen dat ik elke keer dat schermpje te zien krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je kijken of windows live messenger is geinstalleerd bij jouw? (ik geef ook meteen de stappen om hem te verwijderen als hij geinstalleerd is dan krijg je als goed is niet meer het aanmeld scherm of registratie scherm)

stap 1:dit kun je doen door naar configuratie te gaan(staat bij start).

stap 2:en dan onder programma's op 'een programma verwijderen' klikken.

stap 3:dan moet je ff kijken of hij er bij staat. zo ja ga dan naar stap 6.

stap 4:als hij er niet bij staat moet je ff bij configuratie op 'opstart programma's' klikken.

stap 5:dan staat hij als het goed is onder microsoft corporation.

stap 6:klik er op en dan verwijderen (dan zou je dat registreren scherm niet meer moeten krijgen).

ik hoop dat dit helpt PS

ik doe dit allemaal van uit vista dus ik weet niet zeker of dit ook zo bij jouw is. ik kan het dus mis hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit ook uitschakelen.

Als de volgende keer het venster van Messenger opstart,

klik je op Extra en daarna op Opties.

Klik vervolgens links op Aanmelden.

Verwijder de vinkjes voor :

Windows Live Messenger starten bij het aanmelden bij Windows

&

Automatisch aanmelden bij verbinding met Internet

Klik daarna op Toepassen & OK.

Check de andere opties ook eens, er kan daar behoorlijk wat afgevinkt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Volgens de werkwijze van Angel_ gaat het ook:

Als de volgende keer het venster van Messenger weer opstart, doe dan hetvolgende:

- Druk op de Alt toets. Er verschijn nu een menu.

- Ga naar het menu Extra.

- Kies Opties...

- Aan de linkerkant klik je op Aanmelden

Verwijder de vinkjes voor :

Windows Live Messenger starten bij het aanmelden bij Windows

&

Automatisch aanmelden bij verbinding met Internet

Klik daarna op Toepassen & OK.

Check de andere opties ook eens, er kan daar behoorlijk wat afgevinkt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eerste geprobeerd om in het menu met aanmeldopties uit te zetten dat hij elke keer het aanmeldscherm geeft. Alleen zat de knop 'toepassen' onder de werkbalk van het bureaublad en wat ik ook probeerde, ik kon de toets niet bedienen. Toen met Zapmessenger geprobeerd. Heel eenvoudig!, volgens mij is het daarmee gelukt. Bedankt allemaal voor de hulp!

PP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.