Ga naar inhoud

werkbalken internet explorer 7


Vader

Aanbevolen berichten

Na een upgrade van internet explorer 6 naar 7 op besturingssyteem XP merk ik dat je nu standaard 3 werkbalken krijg. Dit neemt op je beeldscherm veel onnodige ruimte in (zeker als je breedbeeld kijkt). In explorer 6 kon je een werkbalk slepen en samen met een ander balk op 1 regel zetten. Dit lukt mij niet met explorer 7.

Is dit nog wel mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij iE7 is het samenvoegen niet meer mogelijk, jammer genoeg. echter heb je menu balk niet meer nodig. Alle items die je onder de menubalk zag zijn nu terug te vinden rechts, onder de zoekfunctie. Deze kan je naar believen aanpassen via extra --> werkbalken-->aanpassen. het vraagt een beetje gewenning, maar welke nieuwigheid is dat niet? De menubalk kan je weglaten door rechts te klikken in een leeg deel van de toolbar en dan menubalk af te vinken. daar win je al een lijn bij. De statusbalk (onderaan) kan je op dezelfde manier ook weglaten en voila, weer een lijntej gewonnen.

Nog een tipje? allez vooruit. druk eens op F11 (is ook bruikbaar bij firefox), dan krijg je een volledig scherm. alle werkbalken zijn weg. Wil je nu naar een ander adres, breng je muisaanwijzer naar de top van de scherm en voila, daar zijn je werkbalken terug.

hopelijk is dit antwoord toereikend,

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ik heb voor het eerst Internet Explorer 7 opengedaan :P

Dat ziet er helemaal niet zo druk uit, misschien omdat ik het niet gebruik, maar toch.

Ik heb even toegevoegd hoe dat er bij mij uitziet.

De bovenste balk is mijn taakbalk die ik veel handiger staan vind bovenaan m'n scherm, hoef je niet op te letten.

Maar dat ziet er toch niet druk uit, enkel je adresbalk en een werkbalk.

IE7.jpg

Maak jij misschien ook eens een printscreen van hoe jouw Internet Explorer er uit ziet, zo weten wij wat je bedoelt.

(Dat doe je als volgt, je opent je Internet Explorer, je drukt op de toets "Print Screen | SysRq" (boven je insert & delete knop), dan open je een nieuw document in Paint en duw je Ctrl + v in. Je 'foto' van je scherm staat nu in paint, sla dit bestandje op en voeg het toe in je post.)

*edit*: Of volg de raad van dikken op, die me voor was :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een tipje? allez vooruit. druk eens op F11 (is ook bruikbaar bij firefox), dan krijg je een volledig scherm. alle werkbalken zijn weg. Wil je nu naar een ander adres, breng je muisaanwijzer naar de top van de scherm en voila, daar zijn je werkbalken terug.

groeten, bart

F11 wist ik niet, is een optie.

Killer Queen mijn balken zien er het zelfde uit als jouw printscreen.

Het is gewoon zonde van beeld en ruimte.

Zoals ik al aangaf kon je in IE 6 alles in 1 regel(werkblak) zetten.

Jammer dat het niet gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.