Ga naar inhoud

ahc.exe probleem


robbymontana

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Heb een vista lopen met daarop nog de Adobe CS2 Premium. Alle adobe programmas officieel aangekocht. Enkele maanden terug kreeg ik foutmeldingen over de ahc.exe die vastliep.

Sinds vandaag werkt mijn Illustrator niet meer, weeral ivm ahc.exe veronderstel ik. Foutmelding:

"Runtime Error.Program: ...Illustrator/CS2/supporter Files/contents/windows/illustrator.exe

this application has requested the runtime to terminate an unusual way. "

Wanneer ik Illustrator nu wil verwijderen of herinstalleren krijg ik die verdomde foutmelding weer. Kan dus NIKS meer momenteel. Heel vervelend want ben zelfstandig grafisch vormgever en vind de tijd niet om heel het web uit te pluizen voor een oplossing...

Iemand????? Please!?

aangepast door robbymontana
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robby: bovenstaande link die je geeft is een zeer onbetrouwbare website. Nooit ergens op klikken in die website!

Die foutmelding die je aangeeft, heeft volgens Adobe te maken met een helpbestand dat niet goed geinstalleerd is. (ahc.exe)

Methode 1:

Je kan volgende dingen proberen (spijtig genoeg is de site in het engels):

Error "...topic...applies to a CS2 product you have not installed" or missing content (Help Center)

Methode 2:

Sommige mensen op internet hebben jouw foutmelding opgelost gekregen door de inhoud van c:\program files\adobe help center te overschrijven met een versie van een pc waar wel de goede versie van c:\program files\adobe help center op staat. Dus enkel die directory bij u "overschrijven" van iemand die ook CS2 heeft natuurlijk.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.