Ga naar inhoud

HP scanner 3400C


ward

Aanbevolen berichten

Hello, Heb de HP scanjet 3400C van de parallele poort ontkoppeld (waar de scanner feilloos mee werkte), de software verwijderd, terug aangesloten op de USB poort (aanbevolen door het programma).

Moet zeggen dat die scanner oorspronkelijk voor win 98 was voorzien, heb nochtans de setup (via HP online) voor XP downloaded, en op het bureaublad geplaatst. Na herstart wordt nieuwe hardware gevonden en de wizard start.

Wanneer de wizard de software zoekt wordt deze niet gevonden, als ik dan zelf de setup activeer zegt 'm niet verder te gaan wegens instabiliteitsproblemen met het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, Heb de HP scanjet 3400C van de parallele poort ontkoppeld (waar de scanner feilloos mee werkte), de software verwijderd, terug aangesloten op de USB poort (aanbevolen door het programma).

Moet zeggen dat die scanner oorspronkelijk voor win 98 was voorzien, heb nochtans de setup (via HP online) voor XP downloaded, en op het bureaublad geplaatst. Na herstart wordt nieuwe hardware gevonden en de wizard start.

Wanneer de wizard de software zoekt wordt deze niet gevonden, als ik dan zelf de setup activeer zegt 'm niet verder te gaan wegens instabiliteitsproblemen met het systeem.

Heb ook de scanner eens op de USB aangesloten zonder eerst het programma te installen, dit is het resultaat:

http://aycu25.webshots.com/image/35264/2001220800481257907_rs.jpg

Dat is nu het probleem, heb geen CD meer :(

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk hier anders eens:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?cc=be&dlc=nl&lc=nl&softwareitem=sj652du&jumpid=reg_R1002_BENL

daar die driver downloaden en installeren.

Het scherm dat je krijgt van windows in je screenshot negeer je gewoon...

gr

Thanks voor de tip, maar heb ik al eens geprobeerd, de wizard die dan werkt zegt om de installatie te stoppen daar er anders probs met de overige progs zouden komen. Heb dat eens toch installed en wanneer ik op de scanner klikte werd het scherm zwart:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk hier anders eens:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?cc=be&dlc=nl&lc=nl&softwareitem=sj652du&jumpid=reg_R1002_BENL

daar die driver downloaden en installeren.

Het scherm dat je krijgt van windows in je screenshot negeer je gewoon...

gr

Heb nog eens geprobeerd met uw link en in veilige modus het bestand te installen. Win. scherm na opstarten genegeerd en scanner blijkt geinstalleerd.

Wanneer ik het progr. start zegt 'm (na een zwart scherm en terug raar beeld) dat de scanner niet is geinitialiseerd.

Nog iemand een idee:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer iets nieuws: volgend bericht geeft 'm nu, na proberen te laten installen van het bestand sj652du.exe van HP site: het apparaat heeft geen digitale handtekening. Volgens bijkomende info zou het gaan om een door MS goedgekeurd logo van win XP voor dat apparaat.

Vraag is dan: waarom werkte de scanner dan wel op de LTP1 poort:confused::confused:

Of weet er iemand betere oplossing?

M.v.g.

win XP SP2

scanner HP 3400C

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.