Ga naar inhoud

PortableApps


aussie

Aanbevolen berichten

Onlangs las ik een artikel over PortableApps.com waar je verschillende programma's op een USB stick kan zetten zonder deze te installeren.

Deze kunnen dan vanop elke PC draaien.

Heeft daar iemand ervaring mee?

Normaal werk ik regelmatig met Flashpaper2 (Adobe), maar Vista ondersteunt dit programma niet. Dualboot zie ik niet zitten (géén echte kennis). Denkpiste om Flashpaper2 vanop de USB stick te gebruiken met XP op stick.... (of linux dit ondersteunt veel ik niet)

Misschien kunnen ook XP of Flashpaper2 vanop een gelijkaardige stick draaien. Na een bezoek een dé site kon ik dit nergens vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Sommige programma's kun je op een usb stick zetten en draaien ja :)

Maar, flashpaper zet een aantal waarden in het register. En dan kun je flashpaper dus niet op elke pc via de usb opstarten.

Je kunt proberen die waarden manueel in het register zetten, maar dat is nog een aardig gedoe. En je kunt het dan niet op elke pc opstarten ;)

Dus vrijwel onmogelijk...

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manueel in het register zetten lijkt me zeer moeilijk, en je raad het af. Ik dacht misschien te vervanging van Dualboot.

Onlangs las ik daar een artikel van in het Chip magazine en wil dit toch even uit proberen. Of het veel zal worden gebruikt is iets anders.

Bedankt voor uw snelle reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.