Ga naar inhoud

Opstartproblemen P55A-GD65


Duidelijk

Aanbevolen berichten

Hey,

Dit is een leuke, ik vind hem niet :P

Ik wou een nieuw moederbord installeren. Ik doe alles volgens het boekje een statische lading die het MB beschadigd heeft is volledig uitgesloten.

Dus alles is perfect aangesloten.. Ik start hem op en hij blijft in pro hangen (gewoon stroom naar alle apparaten maar geen enkele vorm van opstarten).

Ik heb alles nagekeken en het kan enkel het moederbord zijn. Ik krijg ook geen foutmeldingen. Ik heb wel eens mijn HD 5850 van voeding afgekoopeld (de 2x 6-pin) en ik kreeg wel een foutmelding.

Alles is zoals het zou moeten zijn. Het enige is dat ik geen PWM fan heb aangesloten (dus geen CPU fan, maar dat lijkt me onzinnig want mijn ASUS bordje heeft daar geen enkel probleem mee, en zoiets zou BIOS en MB boot niet mogen verhinderen).

Ik heb er 3u naar gekeken en gedaan en ik vind het dus niet.

Iemand van jullie wel?

Duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij geeft gewoon stroom door ...hij doet helemaal niets. Hardeschijven beginnen te draaien, maar geen enkel fase ledje of niet gaat branden. Ik heb Elk van men twee grafka in elk van de twee sloten, samen en appart geprobeert.

Ik vind het gewoon raar dat die direct maximaal vermogen geeft naar de koeling van de grafka ma er geen signaal doorstuurt.

Maar opstarten doet die eigenlijk totaal niet. Geheugen is het ook niet.

Ik krijg geen foutsignalen. ik krijg zelfs de eerste opstart signalen niet. Normaal gaat het MB de eerste keer dat het opstart door een aantal dingen door (bepaalde biepjes) maar dat krijg ik zelfs niet. Ik heb het ook 30 min laten draaien (moest gaan eten en miss dat het tijd nodig had) en niets. Ik heb de CMOS volledig gereset, bios ook gereset... rien du tout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.