Ga naar inhoud

problemen openen programma's


slissen

Aanbevolen berichten

hoihoi,

keb ier nu problemen met mijn pc. Ik kan mijn programma's niet meer openen. Ik kan enkel bestaande documenten openen en daarin verder werken. Ik krijg steeds de merlding "Er is voor derze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm." Ik ga dan naar mapopties en dan weet ik niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij aub helpen?

Ik zit hier op een windows xp.

Merci

de slash

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt dan klikken op het tab blad bestands typen.

hier klikt u het bestandstype aan waar de fout in word gegeven en dan drukt u op geavanceerd en past hier dan het programma aan waar het bestand mee moet worden geopend.

mocht het niet lukken laat het dan even weten, en als het wel lukt aub ook.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nog steeds vast, ik kan de reeds opgeslagen bestanden wel openen, bewerken, opslaan en die weer openen. (deze hebben een extentie en kan ik eventueel aanpassen) maar als ik op de snelkoppeling van eenprogramma op mijn bureaublad of een programma wil laten starten via start --> programma's lukt het mij niet. Ik kan ook geen systeemherstel uitvoeren want dan krijg ik steeds dezelfde melding.

Je hebt gezegd dak het bestandtype moet aanvinken, ik weet niet welk bestandtype ik moet aanvinken (gewoon word 2003 enzo staan daar niet tussen)

alvast bedankt,

slissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.