Ga naar inhoud

Gmail-account toevoegen aan Outlook 2010


Kurtt

Aanbevolen berichten

Het is zeer eenvoudig om jouw Gmail-account toe te voegen aan Outlook 2010:

1. Start Outlook 2010

2. Ga naar het menu Bestand en klik op Account toevoegen

7198d1287512599-gmail-account-toevoegen-aan-outlook-2010-account2.jpg

3. Vul nu de juiste gegevens in:

7199d1287512899-gmail-account-toevoegen-aan-outlook-2010-accounttoevoegen2.jpg

Klik op Volgende.

4. Het knappe is nu, dat Outlook aan het ingevoerde emailadres ziet dat je een gmail-adres hebt opgegeven en zodoende automatisch de juiste instellingen maakt voor het ontvangen en verzenden van gmail-berichten.

Heb je nog Outlook 2003? Volg dan de procedure hier om een gmail account toe te voegen aan Outlook.

Auteur: Kurtt

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Heel erg bedankt voor je advies. Ik had in de outlook, waar alleen mijn privë account op xou komen, een account gemaakt en toen na het downloaden van de berichten, ook nog het vorige outlook gegevensbestand in C:\gebruiker\inlognaam\appdata\local\........enz\outlook geplakt. Daarna het gmail account ingevoegd via aacount invoegen. En daarna ging het fout.

Ik heb nu een 2e gebruiker aangemaakt op de computer en toen vanaf het begin, in een verse outlook met beginwizard alle meteen achter elkaar ingevoerd. En nu bij die gebruiker is alles ok en staan alle accounts in de kinker kolom. Alleen staan er nu op de database, geen gegevens bestand van mij privé account, alleen van de gmail accounts. Misschien staat het privè gegevensbestand nog bij de andere gebruiker, omdat ik daar de outlook nog niet heb weggehaald.

En ik ga nu alsnog bij de andere gebruiker outlook helemaal opnieuw te installeren op die manier. Maar ik heb het vermoeden dat als ik daar dan mijn privè gegevensbestand terug vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.