Ga naar inhoud

probleem virtueel geheugen - MSN


jimske

Aanbevolen berichten

Sinds dat ik een nieuwe laptop heb met vista heb ik een probleem met het virtueel geheugen. Als ik kijk bij windows taakbeheer zie ik dat het aan MSN ligt. Het wisselbestand (dus het virtueel geheugen) blijft gestaag stijgen startende van in de 1000 MB naar in mijn geval de 8000MB virtueel geheugen. Hierbij valt het op dat deze stijging alleen gebeurt als het kadertje "windows live messenger" onderaan in de balk staat, als ik deze sluit (maar msn sluit zelf nogn iet) dan blijft het wisselgeheugen constant. Dit kan niet normaal zijn, ik heb dit probleem alleen bij msn en als het kadertje dus openstaat, dan krijg ik na een aantal uren een bericht dat men geheugen vol zit en dat ik programma's moet sluiten (en dit terwijl ik maar liefst 2 GB RAM geheugen heb). Weet iemand wat hier het probleem is, want dit vind ik heel vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

ik heb ook 2 weken geleden de acer ferrari 5002 gekocht.

ik heb hetzelfde probleem, precies met msn!

na een paar uur krijg ik de foutmelding dat er programma's

moeten worden afgesloten. dat is erg vervelend.

bij de computerwinkel hebben ze een paar opstartprogramma's uitgeschakeld.

maar dit holp niet echt. ik heb zelf msn plus ervanaf gehaald en een oudere versie van msn er op gezet. dat hield een weekje, maar nu is het alweer fout gegaan. ik zou echt niet weten wat ik er mee moet, want ik heb ook 2 GB ram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.