Ga naar inhoud

Goede pc voor games


Wout14

Aanbevolen berichten

hey, ik ben op zoek naar een nieuwe pc rond de 800-900 euro zit met monitor en een goede grafische kaart heeft en redelijk wat ram en windows vista. Ik wil graag spellen zoals crysis en call of duty 4 en gears of war erop kunnen spelen alleen ik zou niet weten wat goed is :P dus vraag ik of iemand mij hier kan helpen ;)

gr, wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja dat dach ik ook al, ik had een dell gevonden maar die is sinds vandaag veranderd naar andere opties maar ik heb wat op marktplaats gevonden:

AMD Phenom Quad Core 9500 (4x 2,2 Ghz) processor met AMD koeler

ASrock ALIVEXfire-eSATA2 ATi 480X chipset moederbord

2048 MB DDR2 PC5300 667 Mhz intern geheugen (2x 1024 MB, Dual Channel, Kingston)

Zeer snelle nVidia Geforce 8600 GT 512 MB videokaart (DVI, D-sub, TV-out)

500 GB hardeschijf (Maxtor, SATAII, 7200 rpm)

DVD-brander (NEC, Dual layer, 18 speed, Labelflash) brandt en leest ook CD's

6 kanaals high-definition geluidskaart

1 Gbit netwerkkaart voor breedband internet

6 USB 2.0 poorten (4x achterzijde, 2x voorzijde)

Extra microfoon en hoofdtelefoon aansluiting aan de voorzijde

Zwarte Spire Blackfin II kast met 430W HKC Low Noise voeding

Nu voor slechts 699 euro incl. BTW !!!

die leek me opzich wel wat en hij heeft nog veel meer computers het is van dit bedrijf: MvdCoterlet PC's .

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me iets te mooi om waar te zijn....

met die 8600 gt ga je crysis kunnen spelen.. maar niet op full settings.

mijn maat heeft een 8800gts en die kan hem niet eens full settings draaien (gaat wel maar dan heeft die een fps van 14 en dat speelt niet echt lekker)

ik zou eerst even wat meer info vragen over het systeem

morgen zal ik er sowieso eentje voor je samenstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was op marktplaats van iemand die allemaal computers daar heeft staan. maar het is wel een echt bedrijf zeg maar. maar er zit nu geen besturingssysteem op en geen monitor. Maar dit leek me opzich wel een goede ;) ik zie het wel als je er eentje klaar hebt voor me :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ;)

ik heb een nieuw systeempje gevonden wat me wel redelijk goed leek:

Behuizing Antec Behuizing Sonata III 500 Zwart, 500 Watt,

1 X 120 MmProcessorIntel Core 2 Duo E6750 2.60 GHz,

1333 MHz, 4 MB ,

BoxedMoederbordGigaByte Moederbord GA-P35-DS3L

RAM-geheugen G.Skill DDR2 Dual Channel 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2

Videokaart Asus VGA GeForce EN8800GT 512 MB

Harde schijf Samsung HDD HD250HJ 250 GB, 7200 Rpm, 8 MB, S-ATA II/300

RewriterLite-On DVD-RW LH-20A1S S-ATA, Bulk, Zwart

BesturingssysteemConfigureerbaar

*AssemblageSalland Assemblage Desktop 1 Jaar *

voor €739,-

leek me opzich wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee en ook nog geen vista, maar ik denk dat ik dan rond de 1000 euro uitkom. Ik ben vanmiddag even langs de computerwinkels geweest maar dan kom je toch echt 200-300 euro duurder uit ;) maar die laatste heeft een goede grafische kaart. Maar als je iets beters weet laat me het weten :)

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er goed uit lijkt mij! dit is ongeveer ook wat in die ene zit die ik als laatste zei. Maar ik denk dat ik hier net weer iets goedkoper uit kom met die van jou :)

Dit is nog het leukste systeem dat ik tot nu toe heb gezien met prijs en kwaliteit. Hier kan ik ook games zoals crysis op spelen? lijkt me wel toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.