Ga naar inhoud

Msn


fantasy

Aanbevolen berichten

Wie oh wie kan me helpen?

Al een paar dagen krijg ik de melding dat er een automatische update is van windows vista.

Heb hem inderdaad gedownload en geinstalleerd, maar hierna is dan windows live messenger (msn) verwijderd en heb ik windows life essential. (geen idee wat ik ermee kan en hoe het werkt?) Aangezien ik dit niet wil, heb ik via een herstelpunt alles weer in orde gekregen, maar krijg nog iedere dag de melding, dat er een update is.

Weet iemand hier een oplossing voor? En eigenlijk wil ik ook weten, of ik gevaar loop, als ik die update verder blijf negeren?

groetjes,

Ineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is dit een update voor de messenger om over te gaan naar de volgende versie.

Als je dit niet wil installeren, kan je dit uitschakelen.

Open de windows update en zoek nieuwe updates.

Selecteer de update die je niet wil installeren en klik er op met de rechter muisknop.

Klik dan op update verbergen.

Deze update zal niet meer getoond worden en ook niet meer meegenomen worden bij de automatische updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.