Ga naar inhoud

ondertitels vervangen


dudefreaker3

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb hier 2 .srt bestanden.

ik zou graag de timing van de titels gebruiken in mijn andere .srt bestand want daar is de tekst in een andere taal en als ik die vertaal dan klopt de zin niet echt dus wil ik de timing van de ene .srt bestand gebruiken in de andere .srt bestand

hoe doe je dit zonder dat je de hele avod bezig houd met copieren en plaken van de tijden?

mvg stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je beter te kunnen helpen, zou ik volgende dingen graag weten:

Welke film is het, waar is het gedownload en vanwaar heb je de srt ondertitels gedownload

Ik heb hier iets gevonden, SubMagic, persoonlijk ken ik het programma niet.

Hier kan je SubMagic downloaden.

mvg kurt

helper

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

de film heet "Another Cinderella Story" en ik heb het gedownload van the piratebay de ondertitels heb ik van Another Cinderella Story (2008) - Nederlandse Ondertitels toevallig gevonden door te googlen en ik heb ook een engelse srt bestand gedownload en daar waren de tijden perfect maar de nederlandse versie niet dus die tijden van de engelse srt moet i de nedeerlandse srt komen als dit mogelijk is

mvg Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dudefreaker3,

Wegens ons forumregels: http://www.pc-helpforum.be/f16/regels-lezen-voor-je-iets-post-1289/ , beantwoorden we geen vragen met betrekking tot illegale vragen. Het plaatsen van ondertitels onder illegaal bekomen films valt hieronder.

We sluiten dit topic dus. Bij een herhaaldelijke overtreding kan u een waarschuwing of ban ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.