Ga naar inhoud

toetsenbord is weg


Den Axel

Aanbevolen berichten

ons mams haar zeer oude laptop starte niet meer op, lang mee bezig geweest, uiteindelijk heb ik er de recovery van die laptop opgezet. (originele cd) Het installeren is gelukt, ik kan windows gebruiken maar enkel met de muis. ik kan geen klavierfuncties gebruiken.. bij configuratiescherm/toetsenbord staat ook geen fabrikant of stuurprogramma.

ook heb ik een heel boel foutmeldingen bij apparatenbeheer

informatie van de oude laptop..

post-22934-1417704225,7227_thumb.jpg

eigenschappen toetsenbord

post-22934-1417704225,7669_thumb.jpg

Computerbeheer

post-22934-1417704225,9662_thumb.jpg

post-22934-1417704225,8145_thumb.jpg

geprobeerd stuurprogramma te instaleren

post-22934-1417704225,8937_thumb.jpg

post-22934-1417704225,8571_thumb.jpg

kan iemand helpen? het is de originele recovery van die laptop, ook heb ik alle updates gedaan (58)

(ahja, als ik er een extern toestenbord en muis aanhang, gaat alles ok, maar dat is niet de bedoeling !)

alvast bedankt

post-22934-1417704225,9297_thumb.jpg

aangepast door Den Axel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze site

Typ in serial dit: 3963430001

Je komt ind e volgende venster

Scroll naar beneden en download de chipset en installeert het.

Mogelijk moet je ook de touchpad downloaden en installeren.

Maar ik zie ook dat er een bios update is Flash - BIOS - Flash - BIOS - AMILO A1640 en dat gaat over de probleem met de keypad.

Bovenstaande is alleen voor XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de chipset gedownload en geïnstalleerd, en opnieuw opgestart

ik heb de touchpad gedownload en geïnstalleerd, en opnieuw opgestart..

ik kreeg een melding van synaptics toen ik opnieuw opstartte (en 27 update)

27 update gedaan en opnieuw opgestart...

de melding krijg ik alstijd van synaptics toucpad.. dat werkt allemaal goed en perfect (maar eerst ook)

het gaat effectief over het klavier he.. ik kan niets tippen, de touchpad werkt, (de muis zogezegt)

verder van flash bios is niet gelukt.. ik moest eerst al kiezen tussen veel mogelijkheden, heb er een goeie uitgenomen denk ik,

maar nu? branden als iso of anders? want het is iso (of ik moet iets anders downloaden dan iso?)

moet ik opstarten met die cd?

mvg

---------- Post toegevoegd om 13:38 ---------- Vorige post was om 13:37 ----------

(alleen raar vind ik dat het de originele recovry van die laptop is en ik heb het meerdere keer geïnstalleerd (de recovery) maar toch deze problemen? toch raar vind ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-22934-1417704226,7346_thumb.jpg welke moet ik kiezen? er zijn zoveel flash bias amilo's..

in kan volgen, met die handleiding en programma's, maar daar ken ik niets van.

welk programma? staat dat op de copmuter? ik weet niet meer wat doen nu.

ik heb 4 cd's (recovery winxp, , recovery works, nero, windvd), er zitten wsel geen boekjes of handleigingen bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.