Ga naar inhoud

maximale processor voor mijn set up


doublepack

Aanbevolen berichten

goedendag, ik ben weer eens terug op het meest behulpzame forum op het internet met een prangende vraag.

ik heb hier al meerdere malen info gekregen over upgrades van mijn pc en heb nu al zelf mijn voeding en videokaart vervangen.

nu heb ik een ATI Radeon HD 4800 in http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01696583&lc=nl&dlc=nl&cc=nl〈=nl&product=3921640#N62 dit systeem gezet verder is de voeding nu een 700 W voeding(ik weet het veel te veel maar heb ik gekregen)

Nu wil ik eigenlijk nog geen nieuwe pc aanschaffen maar de processor begint een beetje achter te lopen.

dus wil ik de processor upgraden maar heb hier geen verstand van wat er op mijn mobo gaat passen ik weet dat het een Am2+ slot is maar wat voor processor gaat daar op passen ?

dus kan iemand mij een link geven(liefst via azerty) naar een processor die gaat passen in mijn systeem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hhmm ik denk dat je beter een nieuw moederbord+ nieuwe processor kunt nemen, maar goed dan kom je inprincipe bijna aan een nieuwe pc :S.

natuurlijk kun je wel weer dingen uit je huidige pc blijven te behouden zoals je videokaart, kast, harde schijven(intern en extern) en je ram geheugen (bij ram ligt het er maar net aan welke processor je haalt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij salland nog een am2 processor gevonden die sneller is dan die je nu hebt salland,

maar veel verschil zit er niet tussen die je nu hebt en die ik zag bij salland.

ik heb op passmark een beter nog 'verkrijgbare' processor(dacht dat deze am2 is) gevonden maar ik weet niet waar je die kunt bestellen.

maar het valt me op dat het heel moeilijk is om daar nog processoren voor te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.