Ga naar inhoud

Asus A7A266 USB2.0 PCI Card


MaBo

Aanbevolen berichten

Geachte forumleden,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik ben bezig met het installeren van een USB2.0 PCI card van het merk Conceptronic C480i5. Mijn besturingssysteem is Windows XP home met SP2.

Moederbord is type Asus A7Z266. Processor AMD 1400m 1GB intern geheugen.

Ik heb de PCI card en de drivers geinstalleerd maar krijg niet de snelheid van USB2.0. In appataatbeheer bij USB controllers staat bij de USB hoofdbus geen 2.0 vermeld. 80 mb kopieren van een USB stick duurt ca. 2 minuten.

Heeft iemand van jullie tips voor mij om mijn probleem te verhelpen.

Bij voorbaat dank, Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi,

heb dit probleem ook gehad met Front USB ingangen. XP gaf aan dat 'een snel usb-apparaat aangesloten is op een langzame usb hub'. Deze melding krijg je ook wss?

Dubbelklik dan even op het symbooltje dat je bij die melding krijgt. Dan dubbelklik je op de poort waar de fout wordt aangegeven... Je komt in de eigenschappen van de desbetreffende USB-hub (of poort). Ga naar het tabblad 'stuurprogramma' en klik op 'stuurprogramma bijwerken' en laat deze automatisch zoeken. Normaal gaat je pc een paar kleine bestandjes installeren en je poorten zouden op volle snelheid moeten gaan werken!

Als je de melding niet zou krijgen, kan je daar ook nog altijd geraken via: rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen -> tabblad 'Hardware' -> Apparaatbeheer. Kijk als er geen 'Uitroeptekens' of iets dergelijks bij je USB controllers staat... probeer dan weer je stuurprogramma bij te werken!

Hopelijk kom je hiermee al wat verder!

Gr. Shorebreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.