Ga naar inhoud

Help pc loopt vast en start dan moeizaam op.


ramonaxxx

Aanbevolen berichten

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Mijn pc loopt regelmatig vast dan ben ik bezig en dan staat het beeld stil muis doet het niet meer en waar ik ook op druk er zit geen beweging in, gebeurd zelfs niks als ik op ctrl alt delete druk. Als ik hem daarna weer opstart krijg ik vaak geen signaal naar me monitor. Soms start hij op maar start hij niet door en soms start hij gewoon weer op. Soms gebeurd dit dagelijks en soms weken niet. Als ik pc dokter aanzet vind hij niks. Ik heb hem al gedefragmenteerd. Zelf heb ik weinig verstand van pc kan iemand mij aub helpen. Ik heb een HP media center pc m7000

Link naar reactie
Delen op andere sites

download Hijackthis en maak een logfile ervan en stuur een kopie van het logfile naar deze forum aub ?

daarna zien we is wat er gebeurd in je register...

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de link en een korte uitleg wat je juist moet doen.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.