Ga naar inhoud

BIOS in this system is not fully APCI compliant


gausskiller

Aanbevolen berichten

Ok,

ik heb ook ff professionele hulp gevraagd, en die persoon dacht dat de harde schijf niet goed was. Dit bleek niet zo te zijn, want de harde schijf deed het wel in een andere pc. We zijn tot de conclusie gekomen dat windows vista gewoon niet meer goed is. Het probleem is echter dat als ik vista opnieuw installeer dan verlies ik al mijn bestanden, ik heb niet alles geback-upet. Ik heb nu ook een nieuwe harde schijf, maar die moet ik eerst formatteren voordat die het doet en ik daar mijn bestanden op kan zetten...de vraag is alleen hoe formatteer ik de harde schijf??:P

iig bedankt voor de reacties...

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn nieuwe harde schijf kunnen formatteren met behulp van deze site: Een hardeschijfpartitie maken en formatteren. Ik probeer nu al mijn bestanden over te plaatsen op mijn nieuwe harde schijf, en daarna om windows vista opnieuw te installeren op mijn oude harde schijf, zodat mijn pc weer kan gaan werken.

ik laat nog weten of het lukt, igg geval bedankt voor de reacties.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.