Ga naar inhoud

muziek staat in mappen volgens artiest


khaim-boy

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een programma gedownload namelijk imesh,maar die heeft al mijn muziek in aparte mappen gezet volgens artiest , maar al mijn tracks moeten in 1 map staan ,want ik ben Dj en draai mijn muziek met virtual DJ ,en nu als ik een liedje wil moet ik namelijk map per map openen , weet iemand hoe ik al mijn mp3's weer in 1 map kan zetten zonder map per map knippen en plakken ? heelp :hmmmm:

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het simpelste is waarschijnlijk door beide mappen(de mappen per artiest en je algemene muziekmap) te openen zodat je twee vensters krijgt.

Daarna gewoon per artiest van de ene map naar je algemene map slepen.

Ik weet niet of er programma's bestaan die dit werk voor jou kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met iTunes kan je de nummers in die mappen importeren naar de iTunes-Bibliotheek.

Klik in de menubalk van iTunes op Bestand -> Map aan bibliotheek toevoegen...

Navigeer naar de map waar al je verschillende mappen met muziek instaan en klik hierop.

Als je dus, laat ons zeggen, 25 verschillende mappen met muziek in bijvoorbeeld iMesh hebt staan,

dan klik je op iMesh zodat die map gemarkeerd is.

Klik vervolgens op OK.

Alle muziek in die map wordt nu naar de Bibliotheek van iTunes gekopiëerd.

Maak nu een nieuwe map aan, bijvoorbeeld op je bureaublad (dit kan je natuurlijk ook eerst doen).

Klik in iTunes op Bibliotheek, daarna op Bewerken -> Alles selecteren.

Rechtsklik vervolgens op een van de geselecteerde nummers in de Bibliotheek en klik op Kopiëren.

Open de nieuw aangemaakte map, rechtsklik in de map en klik op Plakken.

Alle nummers van de iTunes-Bibliotheek worden nu naar de map gekopiëerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.