Ga naar inhoud

Openen links en bijlagen in windowsmail


AnnaE

Aanbevolen berichten

ga eens naar internet explorer

daar naar internetopties

dan programma's

dan naar internet programma's, klik op programma's instellen

stel daar windows mail als standaard in

probeer toch nog eens een afdruk te maken bij:

open je windows mail

ga naar opties

dan het tabblad lezen

druk op de printscreen toets, rechts langs de F12 toets

open je programma paint via programma's, buraeuaccessoires

plak daar je afbeelding in via ctrl-v

sla de afbeelding op in mijn documenten

nu moet je op dit forum een nieuw bericht plaatsen, klik dan op meer opties naast opslaan

klik op de paperclip, klik in dat venster op bestand toevoegen

dan bestand kiezen, zoek je afbeelding nu in mijn documenten

kies voor uploaden

dan voeg toe in bericht

dan nog op klaar

je afbeelding staat nu in het bericht

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, dat van internet explorer heb ik gedaan. Toen ben ik met de afdruk begonnen. Ik kom tot tabblad 'lezen'. Dan druk ik op de rechterkant van F12 en verschijnt er een soort gecodeerd venster. Moet ik dat venster in paint plakken? Ik heb dat geprobeerd, maar het lukt niet. Ik kan het niet in paint krijgen. Moet ik het selecteren? Hoe? Betekent Ctrl-v dat je dat tegelijk, of na elkaar moet indrukken en moet '-' ook ingedrukt worden? Wat dient er dan te gebeuren? Excuses dat het zo moeizaam gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons het volgende eens proberen:

Windows Vista beschikt ook over een Knipprogramma. Hiermee is het mogelijk om gemakkelijk screenshots (plaatje maken van wat je ziet op het scherm) te nemen.

Open het tabblad lezen in windows mail, dan ga je naar het knipprogramma.

Het knipprogramma is te starten door te klikken op start --> programma's --> bureau accessoires --> knipprogramma.

Wanneer het programma wordt gestart krijgt het beeld een grijze gloed en komt het onderstaande vakje tevoorschijn.

[ATTACH=CONFIG]7958[/ATTACH]

U kunt nu een vak slepen over het scherm waarvan u een screenshot wilt maken. Wanneer u dit heeft gedaan wordt er automatisch teruggeschakeld naar het knipprogramma's. Zie de afbeelding hieronder. Vanuit het onderstaande venster kunt u de afbeelding bewerken en opslaan. Opslaan doet u door op het diskette icoontje te klikken. Sla de afbeelding op ( geef het een naam en zet het in de map mijn documenten)

[ATTACH=CONFIG]7959[/ATTACH]

nu moet je op dit forum een nieuw bericht plaatsen, klik dan op meer opties naast opslaan

klik op de paperclip, klik in dat venster op bestand toevoegen

dan bestand kiezen, zoek je afbeelding nu in mijn documenten

kies voor uploaden

dan voeg toe in bericht

dan nog op klaar

je afbeelding staat nu in het bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt,

we zijn er bijna.

op dat tabblad staat bij jouw bij "alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven" een vinkje.

dat moet weg, er mag geen vinkje staan. uitvinken doe je door te klikken in dat vakje.

en bidden maar dat het dan werkt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, ik wil je nog eens bedanken voor alle hulp die je me gegeven hebt, maar ik heb nu, mede doordat jij me steeds weer aan de gang zette, zelfs nog eens zitten zoeken en kijken. Ik ben naar configuratiescherm gegaan, naar Internetopties. Daar vond ik onder het tabblad geavanceerd de mogelijkheid de internet explorer instellingen te resetten. Ik heb het geprobeerd en wat schetst mijn verbazing? Ik kan alles weer openen. Maar als jij niet met mij was blijven proberen, was ik allang naar een winkel gegaan en dan had het me vast weer het een en ander gekost. Nogmaals bedankt voor je geduld met een 68jarige vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.