Ga naar inhoud

[OPGELOST] Opstarten Windows XP


Ivan

Aanbevolen berichten

Een tweede PC gebruikt door de dochter start niet meer op. Ook niet in veilige modus. Opstarten via de Windows CD levert volgende fout onverwachte fout (268353600) opgetreden op regel 1773 in d:\xpsprtm\base\boot\setup\arcdisp.c.

Als ik die harddisk ipv de CDdrive aankoppel op mijn PC is die C en D partite perfect leesbaar.

Heb dan die HD ipv mijn HD aangekoppeld en de C geformateerd en WIN XP opnieuw geïnstalleed. Nu is die HD perfect toegankelijk voor beide partities.

Maaaar die "herstelde" HD terug in de eerste PC aankoppelen levert geen resultaat. Dan krijg ik de melding "Schrijfleesfout Druk CTRL+ALT+DEL om opnieuw te starten" maar dat blijft zich herhalen.

Iemand enig idee? Heeft dat soms iets te maken met defecte RAM?

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor de snelle reply. Gezien de HD opnieuw werd geformateerd en XP geïnstalleerd is het probleem "...\setup\arcdisp.c." voor mij van minder belang. Wel belangrijk is de foutmelding na de verse installatie op de PC van de dochter want booten met dezelfde HD op mijn PC geeft geen probleem.

Enig idee?

"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link werkte inderdaad zonder enig probleem.

Wel belangrijk is de foutmelding na de verse installatie op de PC van de dochter want booten met dezelfde HD op mijn PC geeft geen probleem. Dus de foutmelding "Schrijfleesfout Druk CTRL+ALT+DEL om opnieuw te starten" dat zich steeds blijft herhalen"

mvg

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Er zijn wel meer mensen die zo'n probleem hebben en het is heel moeilijk daar 1 oplossing voor te vinden. Wat je wel meer tegenkomt is zoiets als dit:

Techzine - Windows Besturingssystemen - PC: Schijfleesfout - List messages

Wie weet helpt het?

Anders gewoon

Schijfleesfout Druk CTRL+ALT+DEL om opnieuw te starten - Google zoeken

bekijken om mogelijke oplossingen te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.