Ga naar inhoud

verwijderen titels windows media player


artisign

Aanbevolen berichten

Je kan ook op elk bestand rechtsklikken en kiezen voor Verwijderen.

Een handige optie is gebruik maken van het Selectiekader.

1 - Plaats hiervoor je muisaanwijzer in de rechter benedenhoek van de map en klik met je linker muisknop.

2 - Sleep nu, zonder dat je de linker muisknop loslaat, de muisaanwijzer naar de linker bovenhoek van de map.

Je zal zien dat er hierdoor een kader ontstaat dat groter wordt naarmate je de muisaanwijzer verder sleept.

3 - Wanneer de muisaanwijzer in de linker bovenhoek staat laat je de muisknop los,

waardoor alle bestanden binnen het kader geselecteerd worden.

4 - Rechtsklik vervolgens op een van de geselecteerde bestanden en klik op Verwijderen.

Hierdoor worden alle geselecteerde bestanden naar de prullenbak verplaatst.

Je kan na stap 3 ook op de toets Delete (Del) drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het even geduurd maar het zal ongetwijfeld aan mijn onervarenheid hebben gelegen.

Het is mij, dankzij de voortreffelijke hulp, gelukt om de bewuste titels uit WMP12 te krijgen. Alles werkt weer gewoon.

Ontzettend dank voor de hulp.

Als ik weer eens een vraag of probleem heb op het gebied van de computer, neem ik zeker weer contact op met dit Forum.

Trouwens, een compliment voor de snelle en adequate reactie steeds.

Groet,

Artisign

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.